Return Policy

DJ Bikes Return Policy

A customer may return their bike within 14 days of receipt, on the following terms and conditions:

  1. Change orders are accepted at no cost until the time a courier tracking number has been provided. Once a tracking number has been provided, the customer is responsible for return shipping costs.
  2. The customer is responsible for the return shipping costs for a bike that is not damaged or defective.
  3. The bike must be returned with its box and all original packaging. If the packing has been lost or discarded, it is the customer's responsibility to purchase bike appropriate packaging. DJ Bikes reserves the right to refuse the package if the bike not returned in its original packaging or properly protected.
  4. Returned bikes must be free from wear, tear, dust and dirt in "like new" condition. DJ Bikes reserves the right to assess fees for bikes that are returned dirty or in poor condition.
  5. The bike's odometer reading must show under 30 mi/50 km.
  6. The bike must not have been customized unless explicitly approved by DJ Bikes.
  7. A return authorization is required. Please contact customer support for assistance.
  8. Returns over 14 days are at the sole discretion of DJ Bikes.

Last updated October 21, 2021

Politique sur le respect en milieu de travail

Un client peut retourner son vélo dans les 14 jours suivant sa réception, selon les modalités suivantes:

  1. Les commandes de modification sont acceptées sans frais jusqu'à ce qu'un numéro de suivi de messagerie ait été fourni. Une fois qu'un numéro de suivi a été fourni, le client est responsable des frais de retour.
  2. Le client est responsable pour les frais d’expédition de retour pour un vélo qui n’est pas endommagé ou défectueux.
  3. Le vélo doit être retourné avec sa boîte et tout l’emballage d’origine. Si l’emballage a été perdu ou jeté, il est de la responsabilité du client d’acheter un emballage approprié pour le vélo. DJ Bikes se réserve le droit de refuser le colis si le vélo n’est pas retourné dans son emballage d’origine au correctement protégé.
  4. Les vélos retournés doivent être exempts d’usure, de déchirure, de poussière et de saleté dans un état « comme neuf ». DJ Bikes se réserve le droit d’évaluer les frais pour les vélos retournés sales ou en mauvais état.
  5. La lecture de l’odomètre du vélo doit être de moins de 30 mi/50 km.
  6. Le vélo ne doit pas avoir été personnalisé à moins d’avoir été explicitement approuvé par DJ Bikes.
  7. Une autorisation de retour est requise. Veuillez contacter le service clientèle pour obtenir de l’aide.
  8. Les retours sur 14 jours sont à la seule discrétion de DJ Bikes.

Dernière mise à jour le 21 octobre 2021